BOYA
Boya aslında 2 kısımdan oluşur, boyaya hazırlık ve boya atılma kısmı. Şimdi size fotoğraflarla neye dikkat edilmesi gerekir, bildiğim kadarıyla anlatmaya çalışacağım.
İlk olarak bu konuda önemli olan kaportanızın düzgün ellerden çıkması, temel sağlam olursa boyacının macun atması o kadar azalır. Ne kadar az macun o kadar uzun süreli araç demektir.
Bir diğer konu ise aracın tavanı ve kenarlarında ki yağmur olukları, ben bu konuda çok şanslı olanlardanım, aracın tavanı hiç işlem görmemiş, bunu tavanda var olan puntolardan anlayabilirsiniz, kesintisiz ve sabit aralıkla olması gerekmektedir.
İç kısımda gerekli yerlere macun atıldıktan sonra taban sacı ile aracın birleştiği yerlere slikon çektirmeyi unutmamak gerekir. Aksi takdirde ileri de ansızın bir camınız buğu yapmaya başlar ve aracınızın su almaya başladığını fark edebilirsiniz.
Boyaya hazırlık kısmında acele etmemek gerekir, ilk olarak astar sonra düzeltme macunu sonra tekrar astar var ise gereklilik bu işlemler tekrar edilecek, ufak bir yeri "aman burası da böyle olsun" derseniz sonradan başınıza daha büyük sıkıntılar çıkabilir. Unutmayın aracı tekrar bu hale getirmek sizin için her zaman daha zor olacaktır.
Son astarlı hali ve boyanmış haliyle bu sayfa güncellenecektir.
Yorumlar
Yorum Gönder